Vas je groza selitve marketinga v digitalni svet? Nikar. To je vaša velika priložnost, da širnemu svetu pokažete, kaj delate/prodajate, je na zadnji delavnice Trženjske akademije povedal komunikacijski strateg, predavatelj in mentor Franc Fritz MurgeljZapomnite si le eno – tudi v svetu digitalnega marketinga je ključnega pomena kakovostna vsebina. Vaša naloga pa je, da jo ustrezno prilagodite ciljnim kanalom in občinstvom. Je pa res, da je digitalni svet iz dneva v dan večji. Če se na področje digitalnega marketinga šele podajate, začnite z osnovami, stran po stran, platformo po platformo. Izbira je namreč velika, saj na področje digitalnega marketinga sodijo:
- spletne strani, pristajalne strani (blogi, vodiči, akcijski gumbi)
- družabna omrežja
- e-poštni marketing in marketinška avtomatizacija
- roboti (predvsem klepetalni roboti)
- video dveri (Youtube, Vimeo ...)
- spletni prenosi dogodkov v živo
- spletno oglaševanje (Google, Facebook ...)
Postavite si cilj, osredotočite se na posamezno občinstvo»Čeprav je teoretično mogoče, pa ne prodajajte kar vsem v digitalni galaksiji naenkrat. Pri oblikovanju prodajnih vsebin imejte v mislih tipičnega predstavnika identificirane skupine, t. i. persono, ki pooseblja potencialne stranke in se z njo pogovarjajte v njenem jeziku. Vsaka skupina ima namreč drugačno tipko "kupim". Vsaka oseba se tudi trenutno ne nahaja v nakupnem procesu. Je pa dobro, da ve za nas. Z digitalnim marketingom boste vzdrževali njeno pozornost do trenutka, ko postane potencialni kupec,« je na praktični delavnici o digitalnem marketingu razlagal.
Če želite ustvariti prepričljiva besedila za vaše e-poštna sporočila in družabna omrežja, morate najprej odgovoriti na 4 »magična vprašanja«, ki se glasijo takole:
- Zakaj ravno zdaj?
- Komu je mar?
- Zakaj mu je mar?
- Kako lahko dokažete/podprete svoje izjave?
Magična moč prepričevanjaDigitalni marketing le še poveča vašo moč prepričevanja potencialnih kupcev, saj enako ali podobno sporočilo prejmejo z več strani in si ga lažje zapomnijo. Prepričevanje je v resnici trenutek, tik preden človeku predate svoje oglaševalsko sporočilo. Če kot oglaševalec lahko ustvarite v (potencialni) stranki določeno miselno naravnanost (ki deluje v prid značilnosti izdelka, ki ga poskušate prodati), še preden se ta poglobi v vaša prodajna sporočila, imate ves nadzor nad njenim nakupnim obnašanjem.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.