Sokolska ulica 8
1295 Ivančna Gorica
Mar res znate oblikovati ponudbo, ki je stranka ne bo zmogla zavrniti (in pri tem še lepo zaslužite)? Že prvi praktični izziv na tokratni, zadnji delavnici Primoža Hvale v spomladanskem delu Trženjske akademije, se je izkazal za trd oreh. Iskali smo namreč ideje, kako za 1 kg medu iztržiti več kot 3 evre.
Priprava optimalne ponudbe zahteva predvsem poznavanje kupca in njegovih izzivov.
Vprašajmo se, ali naši glavni poudarki glede izdelka rešujejo največje probleme naših kupcev? Mar lahko z našo rešitvijo ali izdelkom rešimo izziv kupca – po možnosti drugače ali bolj učinkovito kot do sedaj, saj bomo tako lahko postavili višjo ceno.
Je naš izdelek sploh v skladu z življenjem, vrednotami, prepričanji kupca? Znamo temu ustrezno predstaviti koristi vsake izmed lastnosti našega izdelka? Ali pa mu pojasniti, v čem je naš izdelek superiornejši od konkurence?
Eden izmed učinkovitih načinov, da se bo izdelek lažje ali pa hitreje prodajal, je oblikovanje dobre zgodbe. Ste vaš izdelek povezali z zgodbo? Ali kupci poznajo to zgodbo?
Zgodba je tudi drugačna in dodatna vsebina. Vrednost v očeh kupca ustvarjajo tudi (brezplačni) nasveti.
Optimalna ponudba lahko zahteva sodelovanje/komplet
V očeh stranke je optimalna ponudba večkrat kombinacija različnih rešitev. Če to potrebo prepoznamo, lahko »zapakiramo« naš izdelek skupaj z drugimi in tako še več zaslužimo. Zanimive so tudi različne optimizacije in prilagoditve izdelka, kjer imamo poleg osnovne različice izdelka na voljo še nadgradnje, dopolnitve, razširitve, s katerimi prav tako ustvarimo zdrav pribitek.
Vprašajte se, ali lahko prilagodite izdelek različnim kupcem (starostniki, mladi) in tako dosežete dodatno diferenciacijo in optimalno ceno.