Sokolska ulica 8
1295 Ivančna Gorica
V skladu z določili Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15, 14/18, 121/21, 10/22, 74/22- odl.US, 100/22- ZNUZSZS, 28/23 in 88/23 – ZOPNN-F; v nadaljevanju ZJN-3) in na podlagi obvestila o javnem naročilu, Občina Ivančna Gorica, Sokolska ulica 8, 1295 Ivančna Gorica, vabi vse zainteresirane ponudnike k oddaji ponudbe za javno naročilo »Dobava in montaža pohištvene opreme za OŠ Ferda Vesela«. Ponudbe morajo biti v celoti pripravljene v skladu s predmetno dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila, ki je brezplačno dostopna na Portalu javnih naročil RS, Uradnem listu Evropske Unije (portalu TED) in spletni strani naročnika.
Opis javnega naročila: Predmet javnega naročila je dobava in montaža pohištvene opreme za OŠ Ferda Vesela Šentvid pri Stični, pri kateri se upoštevajo okoljski vidiki.
Rok izvedbe javnega naročila: najkasneje do 15. 10. 2024.
Izbrani izvajalec v postopku javnega naročila bo moral dobaviti in montirati blago, najkasneje do 15. 10. 2024, od tega se bo montaža opreme izvajala v dveh fazah.
Prva faza predstavlja dobavo in montažo opreme v prostorih kuhinje, zbornice, upravnih prostorih ter kabinetih, katera se izvede do 31. 8. 2024.
Druga faza predstavlja dobavo in montažo opreme v prostorih sedmih učilnic, katera se izvede med 15. 9. 2024 in 15. 10. 2024.
Rok za oddajo ponudb: 29. 5. 2024, do 12.00 ure preko portala e-JN Elektronsko javno naročanje Republike Slovenije.