Izpostavljamo

Digitalni marketing naj bo vaša konkurenčna prednost, ne nujno zlo

Žužemberk, 18.09.2019


Vas je groza selitve marketinga v digitalni svet? Nikar. To je vaša velika priložnost, da širnemu svetu pokažete, kaj delate/prodajate, je na zadnji delavnice Trženjske akademije povedal komunikacijski strateg, predavatelj in mentor Franc Fritz Murgelj

Zapomnite si le eno – tudi v svetu digitalnega marketinga je ključnega pomena kakovostna vsebina. Vaša naloga pa je, da jo ustrezno prilagodite ciljnim kanalom in občinstvom. Je pa res, da je digitalni svet iz dneva v dan večji. Če se na področje digitalnega marketinga šele podajate, začnite z osnovami, stran po stran, platformo po platformo. Izbira je namreč velika, saj na področje digitalnega marketinga sodijo:
  • spletne strani, pristajalne strani (blogi, vodiči, akcijski gumbi)
  • družabna omrežja
  • e-poštni marketing in marketinška avtomatizacija
  • roboti (predvsem klepetalni roboti)
  • video dveri (Youtube, Vimeo ...)
  • spletni prenosi dogodkov v živo
  • spletno oglaševanje (Google, Facebook ...)

Postavite si cilj, osredotočite se na posamezno občinstvo

»Čeprav je teoretično mogoče, pa ne prodajajte kar vsem v digitalni galaksiji naenkrat. Pri oblikovanju prodajnih vsebin imejte v mislih tipičnega predstavnika identificirane skupine, t. i. persono, ki pooseblja potencialne stranke in se z njo pogovarjajte v njenem jeziku. Vsaka skupina ima namreč drugačno tipko "kupim". Vsaka oseba se tudi trenutno ne nahaja v nakupnem procesu. Je pa dobro, da ve za nas. Z digitalnim marketingom boste vzdrževali njeno pozornost do trenutka, ko postane potencialni kupec,« je na praktični delavnici o digitalnem marketingu razlagal.

Če želite ustvariti prepričljiva besedila za vaše e-poštna sporočila in družabna omrežja, morate najprej odgovoriti na 4 »magična vprašanja«, ki se glasijo takole:
  • Zakaj ravno zdaj?
  • Komu je mar?
  • Zakaj mu je mar?
  • Kako lahko dokažete/podprete svoje izjave?

Magična moč prepričevanja

Digitalni marketing le še poveča vašo moč prepričevanja potencialnih kupcev, saj enako ali podobno sporočilo prejmejo z več strani in si ga lažje zapomnijo. Prepričevanje je v resnici trenutek, tik preden človeku predate svoje oglaševalsko sporočilo. Če kot oglaševalec lahko ustvarite v (potencialni) stranki določeno miselno naravnanost (ki deluje v prid značilnosti izdelka, ki ga poskušate prodati), še preden se ta poglobi v vaša prodajna sporočila, imate ves nadzor nad njenim nakupnim obnašanjem.



To spletno mesto uporablja spletne piškotke. Z nadaljevanjem uporabe spletnega mesta dajete soglasje za namestitev piškotkov na vašo napravo, s katero dostopate do spletnega mesta. Več o piškotkih si lahko preberete tukaj.
Ne strinjam se s piškotki